اتحاد با امام

راههای جلوگیری از تجاوز دشمنان

اتحاد با امام

راههای جلوگیری از تجاوز دشمنان

تحریم اقتصادی تاکتیکی برای تغییر رفتار دشمن در قبال ایران است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:
تحریم اقتصادی تاکتیکی برای تغییر رفتار دشمن در قبال ایران است



بخش خبری: در آستانه ماه مبارک رمضان مسجد جعفر طیار(ع) تیپ پیاده مستقل 40 سراب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت الاسلام آل هاشم، جمعی از فرماندهان و مقامات عالی رتبه استانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
در این مراسم حجت الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی به اهتمام و ساخت مساجد و اماکن فرهنگی در اسلام اشاره و تصریح کرد: اسلام به ساخت اماکن عبادی و فرهنگی عنایت ویژه‌ای دارد و نخستین گامی که پیامبر اکرم(ص) در آماده سازی زیرساخت مدینه نبوی برداشت تأسیس مسجد به عنوان مرکز رسیدگی به امور مردم بود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به آیات قرآنی و روایات معصومین(ع) آبادانی مسجد را نشانه جوانمردی دانست و تأکید کرد: تنها صرف ساختن مساجد و آماده سازی آن کافی نیست بلکه باید با حضور منسجم و صمیمی زمینه اتحاد و همدلی را در بین مردم افزایش دهیم.
حجت‌الاسلام آل هاشم همچنین به ضرورت انجام فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی مناسب و اثرگذار در مساجد تأکید کرد و اظهار داشت: هر چقدر فعالیت‌های فرهنگی در مساجد گسترده‌تر می‌شود جوانان، فرزندان و خانواده‌ها در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان بیمه خواهند شد.
وی در ادامه به تحولات اخیر منطقه و جهان اسلام پرداخت و گفت: در این برهه حساس و تاریخی از نظر منطقه و مسائل بین‌المللی نیازمند ضرورت‌هایی هستیم که مهم و اساسی است و باید به آنها عمل کنیم.
وی از ایران اسلامی به عنوان مرکز حاکمیت جهان اسلام و نقطه اتکای ملت‌های مسلمان نام برد و اظهار داشت: تبیین نظریه ولایت فقیه و ترویج فرهنگ ولایت مداری از سوی نهادهای فرهنگی نقش مهمی در دستیابی به آرمانهای متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.
حجت‌الاسلام آل هاشم در ادامه همچنین وحدت، هماهنگی و انسجام نهادها و دستگاه‌ها و مسئولین در شرایط امروز مورد تأکید رهبری دانست و حفظ وحدت و انسجام ملی را رمز بقای نظام اسلامی و پیروزی ملت ایران برشمرد.
وی همچنین در ادامه به ضرورت خنثی سازی توطئه دشمنان در حال حاضر اشاره و خطاب به کارکنان تیپ 40 سراب گفت: امروز دشمنان تحریم اقتصادی را به عنوان تاکتیکی برای تغییر رفتار خود و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کنند.
وی در پایان تأکید کرد: دشمنان در حال حاضر برخورد نظامی و سخت را با ایران پر هزینه ارزیابی می‌کنند لذا سعی دارند تا با هجمه فرهنگی و عملیات روانی به سراغ جوانان آمده و آنان را از مسیر متعالی نظام دور کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد