اتحاد با امام

راههای جلوگیری از تجاوز دشمنان

اتحاد با امام

راههای جلوگیری از تجاوز دشمنان

انتقاد رئیس مجلس از دوگانگی رفتار غرب :

انتقاد رئیس مجلس از دوگانگی رفتار غرب :

تروریسم در آمریکا محکوم است ، در سوریه و برمه خوب است

گروه سیاسی - مسعود بصیری - اهالی بهارستان دیروز اولین جلسه خود پس از تعطیلات تابستانی را در ماه مبارک رمضان آغاز کردند.

 

در اولین جلسه مجلس نهمی ها در این ماه، علی لاریجانی با حمله شدید به برخی کشورهای غربی به سکوت آنها در برابر جنایات برمه اشاره کرد و گفت: مدیر‌کل سازمان ملل کجای کار ایستاده و با آن سازمان عریض و طویلش که این همه هزینه صرف می‌شود، چه کار می‌کند؟ آقای مدیرکل همانگونه که برای سوریه نیروهای صلح می‌فرستید، برای نسل کشی مسلمانان میانمار نیز نیروهای صلح اعزام کنید.
وی همچنین به اتفاقات سوریه هم اشاره کرد و اظهارداشت: آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به جای محکوم کردن عملیات تروریستی اعلام کردند که حکومت دمشق باید تغییر کند؛ این کشورها به جای محکوم کردن ترور، به تروریستها جایزه دادند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار کشورهای غربی در قبال سوریه یک سَردر کم دارد تا روی آن بنگارند به دوره توحش مدرن رسیده‌ایم.این اقدامها نشانگر آن است که آمریکا آخرین نفسهای مدیریت کذایی خود را می کشد. لاریجانی با بیان اینکه رفتار غربی‌ها و آمریکا در قبال تحولات منطقه نشان می‌دهد که آنها قائل به تروریسم خوب و بد هستند، تأکید کرد: اگر ترور در مقابل آمریکایی‌ها باشد، تروریسم محکوم است اما اگر در دمشق، فلسطین و میانمار باشد و هر اقدامی علیه مسلمانان انجام شود، نه تنها محکوم نمی‌شود بلکه جایزه هم به آنها داده می‌شود.

گزارش وزیر کار به مجلس
روز گذشته وضعیت اشتغال در کشور نیز با حضور وزیر کار مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال 89 نرخ بیکاری 5/13 درصد اعلام شد که این عدد خوبی نیست و در سال 90 هم نرخ بیکاری 3/12بود که این نشان می‌دهد که جهت‌گیری ما،‌ جهت گیری درستی بود.
وزیر تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امر اشتغالزایی در کشور تا حد زیادی به تسهیلات بانکی وابسته است، افزود:‌ بانکها به دلایل مختلف متناسب با برنامه‌ریزی ما فعالیت نکردند؛ در سال گذشته 45هزار میلیارد تومان برای فعالیتهای اشتغالزایی پیش‌بینی شده بود که 50 درصد آن محقق شد.
وی با بیان اینکه 5 هزار میلیارد تومان در سال 90 صرف اشتغالزایی شد، اظهارداشت: هر کالایی که به کشور وارد می‌شود، منجر به حذف یک فعالیت و کالا در کشور است بنابراین باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از واردات و به حداقل رساندن آن انجام دهیم.
شیخ‌الاسلامی درباره بیمه کارگران ساختمانی هم اظهارداشت:‌ در قانون مربوط به بیمه کارگران ساختمانی که مجلس هشتم مصوب کرد، ترتیبی برای اجرای این قانون معین شده است؛ وقتی قانون تصویب می‌شود، در صندوق تأمین اجتماعی هم باید تعهدات لازم برای آن وجود داشته باشد.

انتهای خبر/ قدس آنلاین / کد خبر: 60355
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد